Podobné příspěvky

302
Tímto článkem si přiblížíme především vývoj dopravní obslužnosti obce Přezletice. Již od 50. let 20. století sem zajížděly vybrané spoje autobusových linek spojujících zejména Prahu s Brandýsem nad Labem – Starou Boleslaví. Provozovatelem byl státní dopravce ČSAD (Československá státní automobilová doprava) a od první poloviny 90. let soukromí dopravci. K začlenění Přezletic do systému Pražské Integrované Dopravy (PID) dochází v roce 1996, kdy je zavedena autobusová linka číslo 302, kterou později několik let také doplňovala i linka číslo 386.

208
S nedávno obnovenou linkou Pražské Integrované Dopravy (PID) číslo 208 jsme se mohli v pražských ulicích setkávat v období 1975 až 2011 a opět od roku 2017. Po celou dobu své existence její trasy protínaly a protínají zejména severovýchodní kouty hlavního města. V současné době sem dopravce Arriva City standardně dlouhé autobusy, vybrané spoje jsou garantovaně nízkopodlažní.

326
Autobusová linka Pražské integrované dopravy (PID) číslo 326 vznikla v roce 1996, kdy nahradila původní linky podniku ČSAD (Československá státní automobilová doprava) spojující Prahu s obcemi Vestec a Jesenice.

319
Příměstská autobusová linka Pražské integrované dopravy (PID) číslo 319 zajišťuje poměrně netradiční spojení ruzyňského letiště s okolními obcemi. Obdobně jezdily autobusové linky už dříve, byť v pozměněné podobě. Od konce srpna 2017 jezdí vybrané spoje linky číslo 319 také do města Unhošť.
412
Regionální autobusová linka Pražské integrované dopravy číslo 412 spojuje středočeská města Čelákovice, Český Brod a Kouřim, s průjezdem přes celou řadu obcí. Její provoz zajišťuje dopravce OAD Kolín autobusy standardní délky. 24. dubna 2008 – Karosa B931E na lince číslo 412 v Českém Brodě – Pavel Hypš Poprvé bylo v síti pražské dopravy číslo využíváno pro městské školní…

128
Autobusová linka Pražské integrované dopravy (PID) č. 128 existovala v síti pražské městské hromadné dopravy už od počátku 60. let. Od té doby byla čtyřikrát zavedena a třikrát zrušena. Její trasování ovlivnily také sítě ostatních druhů dopravních prostředků v Praze (trolejbusy, metro, tramvaje).