Podobné příspěvky

116
Autobusová linka Pražské Integrované Dopravy (PID) číslo 116 byla dvakrát zavedena a jednou zrušena. Po svém druhém zavedení, v roce 1952, zůstal dodnes zachován její přepravní směr, kdy spojuje Dejvice s územím Dolní Šárky. Provozovatelem se stal pražský Dopravní podnik, který na „stošestnáctku“ nasazoval standardně dlouhé autobusy, které od roku 2011 nahradily částečně nízkopodlažní midibusy. Za zmínku jistě…

246
Autobusová linka Pražské integrované dopravy (PID) číslo 246 byla dvakrát zavedena a jednou zrušena. V letech 1979 až 2012 spojovala Smíchov, Slivenec, Lochkov a Radotín, přičemž na linku byly nasazovány standardně dlouhé autobusy. Od roku 2017 se znovu objevila na scéně, kdy vedla ze Stodůlek do Radotína a na Zbraslav. Po změně v květnu 2023 byla ze Zbraslavi prodloužena k Poliklinice Modřany. Nyní jsou na linku nasazovány jednak midibusy, ale i standardně dlouhé autobusy. Dopravcem a provozovatelem autobusové linky číslo 246 byl (a je) pražský dopravní podnik.
188
Autobusová linka Pražské Integrované Dopravy (PID) číslo 188 brázdí ulice hlavního města od roku 1974. Díky minimálnímu počtu úprav trasy ji lze zařadit do skupiny stabilních linek. Po celou dobu své existence spojuje zejména Malešice, Strašnice, Michli a Pankrác. Provozovatelem a dopravcem „stoosmdesátosmičky“ je pražský Dopravní podnik, který na ni nasazoval do září 2012 autobusy standardní délky (včetně…
206
Linku číslo 206 dnes v pražské síti nenajdeme. V minulosti jsme se s ní ale setkali již ve třech oblastech. Z většiny byla zajišťována standardními autobusy, objevily se zde však i minibusy, i kloubové vozy. Jejím dopravcem byl Dopravní podnik hlavního města Prahy, kromě období mezi lety 2010 až 2012, kdy její provoz zajišťoval soukromý dopravce Stenbus. 6….
294
Linka Pražské integrované dopravy, označená číslem 294, projížděla jako jedna z mála historickým centrem a například na Staroměstském náměstí byla jediným prostředkem veřejné dopravy. Její provoz zajišťovaly pouze minibusy Solaris Urbino 8,9 z garáží Vršovice. 7. ledna 2015 – Solaris Urbino 8,9 vypravený na linku číslo 294 projíždí Malostranské náměstí – Pavel Hypš Předchůdcem linky…

51
Trolejbusová linka městské hromadné dopravy číslo 51 působila v Praze ze všech trolejbusových linek nejdéle, a to od zahájení jejich provozu v roce 1936, až do ukončení roku 1972. Objevila se ve dvou různých oblastech, a poslední období provozu lze nejvíce přirovnat ke dnešní autobusové lince číslo 176. Vůz Tatra T400 ev. č. 9431 na lince číslo…