Podobné příspěvky
151
Historie linky číslo 151 je velice rozmanitá, protože měla hned několik předchůdkyň. Za tu úplně nejstarší by se dala považovat autobusová linka O vedená v trase Libeň, Prosecká silnice – Libeň, Prosecká kolonie. Její zkušební provoz byl zahájen 23. února 1931, oficiálně se pak vydala do ulic o 2 měsíce později, 22. dubna 1931. Byla v provozu ve špičkách pracovních…

954
Příměstská noční autobusová linka Pražské integrované dopravy číslo 954 zajišťuje především noční spojení města Roztoky s Prahou, druhotně také obsluhu celé řady obcí v okolí Roztok. Její provoz zajišťuje dopravce ČSAD MHD Kladno, většina spojů je garantovaně nízkopodlažních.

265
Školní autobusová linka Pražské integrované dopravy číslo 265 zajišťuje jednou za den spojení ze Strahova a Košíř k základní škole Weberova. V této roli však není dlouho, většina z nás ji ještě pamatuje jako jednu z běžných linek v oblasti Uhřiněvse. V současnosti zajišťuje linku číslo 265 Dopravní podnik hlavního města Prahy standardním nízkopodlažním autobusem, přejíždějícím z kmenového pořadí linky číslo 352….

261
Autobusová linka Pražské Integrované Dopravy (PID), označená číslem 261, zajišťuje svým jediným spojem přepravu školáků ze Zbraslavi, Lahovic a Radotína do základní školy ve Velké Chuchli. Po většinu své historie se však pod tímto číslem skrývala linka zcela jiná, spojující širší centrum Prahy se satelitní částí Klánovice, které jsou součástí hlavního města od roku 1974. Historie jejích autobusových…
147
Autobusová linka Pražské Integrované Dopravy (PID) číslo 147 figuruje v systému pražské městské hromadné dopravy už od roku 1966. Za dobu své existence prodělala minimum změn, a proto patří do skupiny stabilních autobusových linek. Jejím dopravcem je od počátku pražský Dopravní podnik, který na ni nasazuje autobusy standardní délky (včetně nízkopodlažních). 19. března 1988 – Karosa B 731.04…

Subdodávky Pražské integrované dopravy 2019
V posledních několika letech se Česká republika potýká s problémem nedostatku řidičů autobusů, a to i přes opakované zvyšování mezd. Tyto problémy se nevyhýbají ani dopravcům Pražské integrované dopravy, a to zejména jednotlivým divizím koncernu Arriva a také firmě About Me. Částečným řešením těchto problémů je najímání menších i větších dopravců na jejich jednotlivé výkony….